fredag 30 december 2011

Inspiration till nyårsdukning


Jag brukar inte publicera andra bilder än mina egna här på bloggen, men gör ett undantag då jag hittade massa inspiration inför morgondagens dukning som jag vill dela med mig till er =)
Det passar extra bra med färgerna guld, silver och vitt på nyår tycker ni inte?


Foto från www.sweetoccasionsstudio.com


Foto från www.styleathome.com


Foto från www.housetohome.co.uk

gold-silver-balls.jpg
Foto från http://joyhey.files.wordpress.com/

Följ gärna Sockertussen på Facebook!

4 kommentarer:

  1. Jättefina och inspirerande dukningar! Önskar dig ett riktigt gott nytt år, kram!

    SvaraRadera
  2. sv: Tack så mycket! Gott nytt år :)

    Hoppas att du vill vara med mig på bloggen under 2012! Kram
    http://muzicmecupcake.blogg.se

    SvaraRadera
  3. God fortsättning söta du! Kramkram

    SvaraRadera
  4. Åh, tänk om man hade den förmågan att bara komma på sådana dukningar. Det är en förmåga jag saknar iaf!!
    Gott nytt år!
    www.matochglass.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...