lördag 2 mars 2013

Doptårtor

För ett tag sedan fick jag möjligheten att göra mina första doptårtor =)
Det var himla roligt och jag gillar verkligen att göra de här  söta små bebisarna de är helt underbara 

Sammanlagt blev det 3 tårtor i olika storlekar, beräknade till 50 personer, de vägde tillsammans över 10 kg!

Tårtorna är fyllda med saftiga vanilljbottnar
Jordgubbsmousse &
Vitchokladfluff

Här kommer bilder :)











Sockertussen finns även på Facebook där lägger jag ut bilderna mycket tidigare än här på bloggen, titta gärna in och följ mig 





3 kommentarer:

  1. Hej Jag är Ana från Fooduel.com. Det är en plats där användarna röstar recept
    1 till 10.

    Det finns en rangordning av de bästa recepten och en profil med dina röstat recept. Varje recept har en länk till bloggen som tillhör receptet. På så sätt kommer du att få trafik till din blogg

    Det är enkelt, snabbt och roligt. Det bästa fotot recept kommer att vara här.

    Jag inbjuder dig att komma in, lägg till din blogg och ladda ett recept med en fin bild.

    Vi skulle älska att du deltar med några recept som denna. Ser fantastiskt!

    Hälsningar

    http://www.Fooduel.com

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag undrar hur du har gjort ikonerna med cupcakes till facebook och bloglovin? Jättefina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linnea!
      Jag har hittat dem på nätet när jag googlade free Facebook icons :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...